Would you like to go and watch a movie ?

你要去看電影嗎?

Which movies are showing tonight ?

今晚放映那些電影呢?

Let's go for a ride bike.

咱門去騎單車

I'll exercise daily....starting tomorrow..

我將要每天運動.....就從明天開始

make reading part of your routine..

讓閱讀成為你例行公事的一部份吧

It's been a long week.

這禮拜事情好多

What are your plans for the weekend?

這週末有什麼計畫?

Can we go shopping ?

我們可以瞎拼嗎?

Will you call your teacher tonight?

今晚你會打電話給老師嗎?

I have a dentist appointment today. I'm dreading it!

我今晚何牙醫有約.我好怕唷!



So.What are you going to do about the broken window ?

所以你打算怎麼處理這破窗?

Have you been to the mall recently?

你最近有沒有去購物中心?

When was the last time you went jogging ?

你上次慢跑是什麼時後?

I'd like to make a pizza,what do i do first?

我想作個pizza,我該先作什麼?

I'm lost. Where's is the nearest MRT station?

我迷路了.最近的捷運站在哪?

Welcome~ I'm so glad you could make it.

歡迎~很高興你能來.

Let's go look at the flowers

咱們去看花

Dinner is on me. You can order anything you like

晚餐我請客.你可以點任何你喜歡的

Take a guess.

猜猜看

open a count.

開戶頭


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 艾奇恩 的頭像
    艾奇恩

    艾奇恩愛小比

    艾奇恩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()