From http://0osesameo0.blog124.fc2.com/blog-entry-113.html
If I were a boy
如果我是男生
Even just for a day
就算只有一天也好
I'd roll outta bed in the morning
我就可以賴床到天亮
And throw on what I wanted then go
不高興時摔東西,掉頭就走
Drink beer with the guys
和三五好友喝個爛醉
And chase after girls
再去追著漂亮美眉跑
I'd kick it with who I wanted
痛扁那些討厭小混混
And I'd never get confronted for it.
不必去在乎後果會如何
Cause they'd stick up for me.
因為我們總是互不對盤



[Chorus]
If I were a boy
如果我是男生
I think I could understand
我想我會懂得
How it feels to love a girl
和女生戀愛的感覺
I swear I'd be a better man.
我發誓 會當個好男人
I'd listen to her
用心來傾聽她的心聲
Cause I know how it hurts
因為我了解被傷害的痛
When you lose the one you wanted
當失去了生命中的最愛
Cause he's taken you for granted
還被視為理所當然
And everything you had got destroyed
所有的幸福全栽在他手裡

[Verse 2]
If I were a boy
如果我是男生
I could turn off my phone
我大可以關機不接
Tell everyone it's broken
假裝手機故障送修
So they'd think that I was sleepin' alone
讓大家以為我安分守己
I'd put myself first
其實我只顧著自己
And make the rules as I go
遊戲的規則由我訂,要怎樣都可以
Cause I know that she'd be faithful
因為知道我的女孩,忠誠度百分百
Waitin' for me to come home (to come home)
乖乖等著我回家 (回家)


(Chorus)

[Bridge]
It's a little too late for you to come back
現在才想回頭,為時已晚
Say its just a mistake
你說中間肯定有誤會
Think I'd forgive you like that
還以為我會原諒你
If you thought I would wait for you
癡等著你回心轉意
You thought wrong
那你真的錯了



But you're just a boy
但 你只是男生
You don't understand
什麼都不了解
Yeah you don't understand
也不花點心思想想
How it feels to love a girl someday
愛上女生 是什麼感覺
You wish you were a better man
你自許成為好男人
You don't listen to her
卻不傾聽她內心的聲音
You don't care how it hurts
冷眼看待已造成的傷害
Until you lose the one you wanted
直到失去了生命中的愛 你才會明白
Cause you've taken her for granted
因為你都視她為理所當然
And everything you have got destroyed
因為你摧毀了她付出的愛
But you're just a boy
就因為 你是男生
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 艾奇恩 的頭像
    艾奇恩

    艾奇恩愛小比

    艾奇恩 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()